Az Egyetemen a gyors és hatékony ügyintézést biztosítja, hogy az annak alapjául szolgáló belső szabályzatok folyamatosan aktualizálásra kerülnek, és bárki számára könnyen hozzáférhetőek. Az utasítások, körlevelek elérhetőek. A hivatali eljárások során használt nyomtatványok a honlapról letölthetőek. Mind az oktatási és tudományos kutatási szervezeti egységekben, mind a szolgáltató és igazgatási szervezeti egységekben biztosított a személyes ügyvitel, és az intézményben léteznek kifejezetten ezt támogató Szolgáltatások. Emellett számos ügykör esetében adott az elektronikus ügyintézés lehetősége is.
Frissítés dátuma: 2017.09.09.
Tisztelt Felhasználó!
A Debreceni Egyetem kiemelt fontosságúnak tartja a rendelkezésére bocsátott, illetve birtokába jutott személyes adatok védelmét. Ezúton tájékoztatjuk Önt, hogy a Debreceni Egyetem a 2018. május 25. napjától kötelezően alkalmazandó Általános Adatvédelmi Rendelet alapján felülvizsgálta folyamatait és beépítette a GDPR előírásait az adatkezelési és adatvédelmi tevékenységébe. A felhasználók személyes adatait a Debreceni Egyetem korábban is teljes körültekintéssel kezelte, megfelelve az érvényben lévő adatkezelési szabályozásoknak. A GDPR előírásait követve frissítettük Adatvédelmi Tájékoztatónkat, amelyet az alábbi linkre kattintva olvashat el: Adatkezelési tájékoztató. DE Kancellária VIR Központ