Címlap

Szervezet

Az integrált Debreceni Egyetem megalakulása óta jelentős fejlődésen ment keresztül. A folyamatosan változó kihívásoknak megfelelő, professzionális munkatársakból álló, hatékony menedzsment 2014-ben, a centrumok megszüntetésével, illetve 2015-ben, a kancellári rendszer bevezetésével is megújult és átstrukturálódott. A jogszabályok, illetve prioritások figyelembe vételével módosult a szervezeti felépítés - a hatékony működés folyamatos és zavartalan biztosítása mellett.

  • Organogramok

    • A DE Szervezeti és Működési Szabályzatában elfogadott Debreceni Egyetem és a DE működtetési feladatok ellátását végző Kancellária organogramja
  • A DE e-Szervezete
    • Az alkalmazás a DE Szervezeti és Működési Szabályzata, a karok és egyéb szervezetek működési rendjében foglaltak szerint vizuálisan jeleníti meg a DE szervezetét, a szervezetek legfontosabb információival együtt
  • Érdekképviselet
    • Az egyetemen működő érdekképviseletei szervek felsorolása az elérhetőségeik megadásával

Frissítés dátuma: 2017.12.15.


Tisztelt Felhasználó!

 

A Debreceni Egyetem kiemelt fontosságúnak tartja a rendelkezésére bocsátott, illetve birtokába jutott személyes adatok védelmét. Ezúton tájékoztatjuk Önt, hogy a Debreceni Egyetem a 2018. május 25. napjától kötelezően alkalmazandó Általános Adatvédelmi Rendelet alapján felülvizsgálta folyamatait és beépítette a GDPR előírásait az adatkezelési és adatvédelmi tevékenységébe. A felhasználók személyes adatait a Debreceni Egyetem korábban is teljes körültekintéssel kezelte, megfelelve az érvényben lévő adatkezelési szabályozásoknak. A GDPR előírásait követve frissítettük Adatvédelmi Tájékoztatónkat, amelyet az alábbi linkre kattintva olvashat el: Adatkezelési tájékoztató. DE Kancellária VIR Központ

A tájékoztatót megismertem.