Adminisztrációs Központ

Az ügyfélszolgálatok célja, hogy minden campuson helyben legyenek elérhetőek a szolgáltatások, melyek magukban foglalnak tanulmányoktól független szolgáltatásokat, valamint azon tanulmányi adminisztrációs szolgáltatásokat, melyek szakmafüggetlenek, azaz minden kar hallgatói számára ugyanúgy igénybe vehetőek. Az ügyfélszolgálati irodákban minden hallgató saját campusán intézheti ügyeit a kornak megfelelő körülmények között, minél egyszerűbben és gyorsabban. Az irodák kialakításának fontos célja volt az is, hogy terheket vegyen le a kari tanulmányi osztályok válláról, annak érdekében, hogy ott is egyszerűsödjön az ügyintézés.

Tovább a Hallgatói Kapcsolatok és Szolgáltatások Központja weboldalra

Frissítés dátuma: 2017.12.08.


Tisztelt Felhasználó!

 

A Debreceni Egyetem kiemelt fontosságúnak tartja a rendelkezésére bocsátott, illetve birtokába jutott személyes adatok védelmét. Ezúton tájékoztatjuk Önt, hogy a Debreceni Egyetem a 2018. május 25. napjától kötelezően alkalmazandó Általános Adatvédelmi Rendelet alapján felülvizsgálta folyamatait és beépítette a GDPR előírásait az adatkezelési és adatvédelmi tevékenységébe. A felhasználók személyes adatait a Debreceni Egyetem korábban is teljes körültekintéssel kezelte, megfelelve az érvényben lévő adatkezelési szabályozásoknak. A GDPR előírásait követve frissítettük Adatvédelmi Tájékoztatónkat, amelyet az alábbi linkre kattintva olvashat el: Adatkezelési tájékoztató. DE Kancellária VIR Központ

A tájékoztatót megismertem.